להיות מראה נאמנה

סדנה לצוותי הוראה: לגיבוש ולהתחדשות תוך מתן כלים לשיפור התקשורת הבין - אישית. סדנה בת 3 מפגשים הסדנה כלולה במאגר הגפ"ן ומספרה 35973 https://apps.education.gov.il/tyhnet/Secured/index.aspx#/tochniyot/NihulTochniyut?id=35973

קרא עוד

המרחב הקשוב - עוגן פנימי בימי סערה וכאוס

הסדנה מיועדת לצוותי חינוך, בונה ומעצימה את החוסן של הפרט ושל הקבוצה. היא נותנת כלים מעשיים וישימים למורה בחייו בכלל ובבית הספר בפרט. הסדנה כלולה במאגר הגפ"ן כחלק מ"להיות מראה נאמנה", ומספרה 35973 https://apps.education.gov.il/tyhnet/Secured/index.aspx#/tochniyot/NihulTochniyut?id=35973 בסדנה נעבוד עם מיינדפולנס, כדי לאמן את תשומת הלב שלנו בכל מצב ; נעבוד עם תקשורת שקופה, כדי להרגיש את עצמנו ואת החוטים שמקשרים בינינו. נעבוד עם הגוף, כדי להזרים מחדש את הכוח שלנו ולהנכיח את עצמנו כאן ועכשיו ; נעבוד עם הנשימה ונגלה דרכים להרפייה, הורדת סטרס, וויסות רגשי.

קרא עוד

לדבר בתמונות - ביטוי אישי בסלולרי

ההשתלמות יכולה להתקיים גם בזום ! * ציוד חובה – סלולרי, מחשב בכתה וברקו. תיאור הסדנה הסדנה תייצר ותאפשר תהליך של תיעוד עצמי – מה עובר עלי בתקופה הזו – כמורה, כאדם, כהורה... ההתמודדות, הבלבול, השאלות, ההצלחות, היופי, השמחה, התסכול...הכל. כל מה שאני רוצה ומסכימה לראות, להראות ולשתף.

קרא עוד